2011. június 25., szombat

~S ha kérded, olyan közel mért engedtelek...
Ezt még el kell mondanom
Magamban nem tarthatom
Figyelj érdekes, nem vagyok tökéletes!

~Egy nyári éjjel megláttalak
Csendben álltam, nem kérdeztem, ki vagy
Tudtam, rád vártam, álmom volt e nap
Vágyom rád, oly messze vagy..

~El szeretnék szökni
Lelépni végre
Mutasd meg, kérlek
Merre a világ vége?

~Nem szabad megbízni bennem
Nézz végig rajtam
nem vagyok jó ember
Mindvégig csaltam..

~Nem szeretsz,nem szeretlek
És ez még csak a kezdet
Ellenségnek éppen megteszed
Nem szeretsz,nem szeretlek
De valamit elmondok neked:
Ha követsz a rémálmod leszek.

~Ismertél milyen vagyok
Hallottál nevetni
Utoljára láttál engem
Igazán szeretni..

~Hidd el Nélküled nem akarom már rég az egészet..

~Van, aki megy, és van, aki jön,
Aki rád nevet és elköszön,
De a végállomás én leszek, esküszöm.

~Van, aki szebb, és van, aki jobb,
De olyan nincs, aki én vagyok.
A nyomodban maradok, jól tudod.

~Nekem ítélt már a véletlen,
Nem menekülsz meg az életben,
Elér bárhol a csakazértis szerelem.
Kigúnyolhatsz és ellökhetsz,
Az Északi-sarkig is elszökhetsz,
Elér bárhol a Csakazértis Szerelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése