2011. június 12., vasárnap

- Mit csinálsz, ha becsap az, akit szeretsz? Ha rendesen átver?
- Megpróbálom nem szeretni.
- És sikerül is?
- Nem, azt hiszem nem.

~Én nem leszek olyan, mint te. Nem fordulok el tőled, mikor a legnagyobb bajban vagy. Nem hagyok olyan űrt a szívedben, mint amilyet te hagytál bennem egykor, és nem fogok rajtad bosszút állni, hiszen egykor még barátok voltunk...

~Megpróbáltam pótolni a nélkülözhetetlen embereket és elfelejteni az elfeledhetetleneket..

~Aki nem tud küzdeni, az ne akarjon velem játѕzani...

~..egy őrült mondat miatt nem múlhat el..

~Szótlanul álmodozva, átkarolt némán minket a végtelen.

~Nem vagyok tökéletes lány. Ügyetlen vagyok, és néha összetörik a szívem. Van, hogy veszekszem a barátaimmal, és vannak napok, amikor semmi se sikerül. De ha jobban belegondolok és egyet hátra lépek, akkor úgy érzem, hogy ez a különleges élet a valóság, és lehet, de csak lehet, hogy ennek így kell lennie.

~Végül rájöttem. Hiába nem váltom meg a világot, de a romok tetején, valamit akkor is csinálok.

~Mint egy drágakő...kemény de törékeny.

~Szánalmasan meséli a kiszínezett sztoriját. Egy senki, mégis Góliátnak adja ki magát.

~Sok ember barátnak látszik - és nem az; sok ember nem látszik barátnak - és mégis az.

~Nem élhetsz mások helyett, nem lehetsz ott mindenhol, nem hordhatsz minden keresztet, és nem viselhetsz el minden ütést. Mindenki helyett mindent. Nem lehet..

~Térképeket terítek magam elé, számolok. Verset írok, gitározom, lüktetek. És megremeg és megpendül és újra zúg, zakatol, cseng-bong az idő. Hallhatatlan hangja szétfeszíti a teret, a léleknek zenél. Megint elmúlt egy nap nélküled.

~Álmosolyok mögött rejtőzködő arcok.
Érdekből elkövetett beszélgetések.
Betanított néma szívek.
Kétségbeesett lelkek..

~Tévedés, lángolás, csók és közöny. Rámászás, szétválás. Mosolyra könny.

~Lehetek én is, lehetek én is az egyetlen, kinek szíve eddig még soha nem tapasztalt mértékben, korlátok nélkül növekszik egyre, a sztratoszférán 
áttör a végtelenbe.



~..porcicákkal együtt álmainkat söprik egy lapátra..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése