2011. június 23., csütörtök

~Ha eljön az idő rájössz hogy eljátszottad az egész életed. 
és nem lesz egy dal se már hogy szóljon hozzád 
hát dörögjön az égbolt,tudja most meg az egész világ. 
ok nélkül bántottál...


~valami mindig visszahúz hozzád...


~Hiába tagadod úgy is tudod,hogy megőrülsz érte..


~Egy mosoly, mi elvette az eszem!


~Egy újabb szívtörés esetén, a ragasztót te állod.


~A nyár 30 fokon ég, az élet édes epershake.


~Azt kérdezte a Szerelem a barátságtól :
-Mi szükség rad,ha én vagyok ?
-Hogy mosolyt vigyek oda,hol utánad csak könnyek maradnak.


~Egy kis pillagót kergetek, mióta csak élek,
s soha nem figyelek, mikor hova lépek,
ő pedig csak csendben messze elrepül,
s néha néha a távolban újra előkerül.
tudom úgyse lesz az enyém, mégis
szaladok, de az évek során egyre lassabban
haladok, a körülvevő emberek, csak néznek
rám bután, én pedig csak futok... futok az álmaim után..


~Nehéz csak nézni a szádat... érezni, hogy közel vagy... és semmi más..


~Semmi másra nem tudtam gondolni, csak arra, hogy végre átölel.


~MIT CSINÁLSZ?
-Álmodok.
-Ébren?
-Ébren.
-Úgy nem lehet.
-Én tudok.
-Hogyan?
-Azt nem tudom, de nekem megy.
-Miről álmodsz?
-Mindenről, ami jó.
-Például?
-Egy tökéletes világról.
-És mire jó ez?
-Ilyenkor nem fáj semmi, egyszerűen csak elmegyek egy másik világba, ahol minden úgy van, ahogy én akarom, ahol nem kell félni, nem kell aggódni, nem kell semmit csinálni, amit nem akarok, egyszerűen csak boldognak kell lenni.
-Akkor, ha nem álmodsz szomorú vagy?
-Nem, csak nem mindig vagyok boldog.
-Dehát mindig vidámnak látszol.

-Te úgy látod.
-Az hogy lehet?
-Mert azt akarom, hogy úgy lásd.
-És, hogy csinálsz úgy, mintha boldog lennél, ha nem vagy az?
-Egyszerűen. Csak elmegyek az álomvilágomba...

~A valóság nem más, mint a mese elrontott változata..

~Lehet, hogy az alkohol az ember legnagyobb ellensége, de a Biblia azt mondja, szeresd az ellenségeidet..

~Kis ember, nagy szívvel. Ez vagyok én...Még nem nőttem fel..

~Egy angyali tekintettel sok mindent el lehet intézni, de egy ördögi mosollyal még többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése