2011. június 11., szombat

~Nem gyűlöllek, csak utállak
Csípőből lövök utánad
De én sem vagyok okosabb nálad
Miattad iszom, te állat.


~Egy perc elég volt, hogy rám találj,
hány év kell, hogy félre állj?!


~Egy lány ki mindennek örül, kinek arcán mindig mosoly ül.


~Neked egy jó játék volt, ami nekem szerelem. Neked csak egy jó vicc volt, ami nekem érzelem!


~Vannak dolgok, amelyek megérik a következményeket.


~Én is csak mosolygok már, én is nevetek ezen, hogy mit is művel velünk ez a buta szerelem..


~Mindennap elmondhatják hogy gyönyörű vagy, és mondhatják az emberek hogy tökéletes vagy minden értelemben, de te ezt egyetlen percre sem hiszed el, mert aki téged érdekel az nem így gondolja.


~Az nem a véletlen műve, ha a szakadék szélén ülve, semmibe lógó lábbal haragban állsz az egész világgal..


~Tudja meg végre mindenki rólam, hogy nem vagyok egy angyal.


~Egy érzés suttog, de 100 másik üvöltözik.


~Egy lépést te... egy lépést én...
Most játsszuk el, hogy tüzes vágy dobol, a fény tengerén.

~Meglepődtem. A kést a hátamból kihúztam. Letöröltem a vért, a pengén a nevedet láttam. Jobb lett volna szemtől szembe, hogy szavaid arcon csapjanak. Tudom, bántott volna, mégis igaz barátnak tartanálak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése