2011. június 11., szombat

~A lehetetlent is lehetővé teszi! Ez, barátom, a szerelem ereje.


~Ő az egyedüli szép álom az életemben, amely nem pusztult el, hanem valóra vált.


~Arcodba vágom, hogy elfelejtettelek. De közben várom, hogy átölelhesselek.


~Sok múlik azon, hogy az emberek miről álmodoznak a szívük titkos mélyén.


~A múlt az a szerető, akit mindig holnap ismerek meg s teszek magamévá.


~Viszontlátásra, - mondom, és megyek. Robognak vonatok és életek - bennem, legbelül valami remeg. Mert nem tudom, sohasem tudhatom: hogy szoríthatom-e még azt a kezet, amelyet elengedek.


~Mindig mondogattam, hogy én bizony nem fogom senkinek sem odaadni a szívem. De ha gondolod, Te tehetsz egy próbát arra, hogy ellopd.


~Tudod...utállak. Utállak, mert elfelejtettél. És tudod...sohasem fogok megbocsátani. Nem bocsátom meg, hogy hiányoztál.


~Rajzolj nekem egy házat, amiben én is legyek benne,
Ahogyan éppen az ágyamon, részegen fekve
Azt álmodom ahogy éppen, rajzolsz nekem egy házat,
Hogy bármilyen legyen a lelkem, belül mégse fázzak.


~Néha nem is kell sok, hogy az álmok valóra váljanak, csak meg kell látni a valóságban az álmot.


~Sok kihívással nézel szembe mostanában és azt kívánom, bárcsak azt mondhatnám, hogy könnyü lesz. Bárcsak mondhatnám minden rendben lesz. Bárcsak tudnám az összes választ, de nem tudom. Amit tudok, hogy a változások az életedben téged nem változtatnak meg, az a kedves és törödő ember maradsz, aki még oly sokat adhat a világnak. Remélem egy nap majd úgy tekintesz vissza erre az idöszakra, hogy ekkor találtad meg valódi önmagad és elindultál egy olyan úton mely végül elvezetett a boldogsághoz.


~Altass el, ringass mint régen. Már értem a mesét: jól csak a szíveddel látsz. De néha még a szív is téved. Hát mindig itt legyél, hiszen semmi volnék nélküled..


~Kövesd, újítsd meg, bízz benne, ne add ki túl könnyen, de add bele mindenbe, öntsd ki valakinek, tartsd közel szeretteidhez, és bárki is próbálta széttörni, sose félj kitárni, akár hideg, akár meleg és még ha kőből is van, vigyázz rá nagyon. Ő a központja mindannak ami vagy.


~Ahogy nő benned a szeretet, úgy nő a szépség is.


~Nem emlékszem, hogy mikor változott meg minden, csak éreztem, hogy megtörtént. Egy nap még legyőzhetetlen voltam, érinthetetlen, a következőben a szívem mintha a mellkasomon kívül vert volna, kitéve minden veszélynek.


~A legártatlanabb ember is elveszti a fejét, és képtelen dolgokat művel, ha hirtelen veszély fenyegeti.


~Ha mindenki hazudik, abba ugyanúgy belezavarodunk, mint ha mindenki igazat mond.


~Nekem egy ajándék vagy, amit nem tudok kibontani. Nekem te vagy az egyetlen szó, amit nem tudok kimondani.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése