2011. szeptember 1., csütörtök


~ Te vagy minden, ami belőlem hiányzik.. 


~Nem kellene, hogy szeresselek, s törődjek veled. Nem kellene úgy élnem az életem, hogy folyton arra vágyjak, hogy velem légy. Nem kellene azon elmélkednem, hogy vajon merre jársz, s mit teszel. Sajnálom, nem tehetek róla. Szerelmes vagyok beléd.


~Az én hercegem nem lóval jön, hanem gyalog. Valószínűleg ezért ér ide ilyen lassan...


~Azt hiszem ennyire még soha nem voltam senkié.


~Zuhantam. Az egyik kezemben a szívét tartottam, a másikban pedig a sajátom. Valamelyiket el kellett engednem, hogy megmentsem magam. Az ésszerű az lett volna, hogy magamat mentem, de ehelyett eldobtam mindenem, amim csak van, hogy vigyázhassak az Ő szívére.


~Megváltozott az életem, mikor elfoglaltad szívem, másnak helyet sem hagyva, még engem is kitúrtál innen.


~A legrosszabb érzés nem a magány, hanem az hogy akit te sosem tudnál elfelejteni,megfeledkezik rólad.


~Vodka+jég=károsítja a vesét. Rum+ jég= károsítja a májat. Wgiskey+ jég= károsítja a szivet. Gin+ jég= károsítja az agyat. Ki hitte volna hogy az a kurva JÉG tesz tönkre bennünekt?!


~A többiektől szép az élet,másoktól meg kurva ronda.


~Egy lánynak a lábai a legjobb barátai. Néha azonban a jó barátoknak is el kell válniuk egymástól.


~Neee, ne! Csak a gombokat ne! Gumicukorból vannak..


~Isten megteremtette az óceánokat.. a tavakat.. aztán Téged is. De tudod, mindannyian követünk el hibákat.


~Egy vagyok a millióból
De ennyi nekem is jár a jóból
Hogyha megkapom ezt az álmot
Gyönyörű lepke lesz a hernyóból
Könnyű szárnyain elrepít
Oda ahol semmi nem kényszerít
Arra, hogy a testem hordja a lelkem terhét
Felszabadít
És tépd el a láncaim ordítva, kettéhasítva.


~Szinte hihetetlennek éreztem, hogy valaki teljesen egyedül, minden segítség nélkül ennyire hülye legyen.


~A régi barát aranyat ér, az új ezüstöt, és van aki sz*rt se.


~Ha nem tudsz magadon nevetni, én örömmel megteszem helyetted.


~Inkább legyek Alzheimer kóros, mint Parkinson kóros, mert inkább felejtsem el kifizetni a sört mint, hogy kiborogassam.


~Spongyabob: A mi kedves barátunk már alulról szagolja az ibolyát.
Patrik: Én azt hittem meghalt.


~Óriási szappanbuborék szeli át az eget majd a végén a szemembe néz és egyszerűen kinevet..


~Elkerül a szerencse, mint a minőség a Tescot.


~Úgy várom már, hogy kisírd a szemed a vállamon, de csak szeretnéd, mert én kirúgom a fogad egyenként..


~- Mit akarsz a jövőtől? 
- Elfutsz, ha azt mondom téged?
- Utánam futsz, ha azt mondom igen?


~Édes mosollyal vágom el a torkom...


~Ma mosoly, holnap könnyek, ma még nehéz, holnap könnyebb. Nézz az égre, a legszebb fényre, láss egy álmot, s harcolj érte!


~Nem szeretsz? Kb lesz*rom, tök nyugodtan fogok aludni. Te meg tépj egy számot, állj be a sorba és még dobok egy csókot is.


~...nem azért, mert nem bírsz tovább harcolni, nem is gőgből, hanem egyszerűen azért,mert már nem része az életednek!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése