2011. szeptember 1., csütörtök


~Van, hogy eljön az a pont, hogy egyszerűen csak szerelmes vagy valakibe. Nem azért, mert az a valaki jó vagy rossz, nem azért, mert valamilyen. Egyszeruen csak szereted. És még csak azt sem jelenti, hogy onnantól fogva ásó, kapa, nagyharang. Ahogy azt sem, hogy soha nem fogjátok megbántani egymást. Egyszeruen azt jelenti, hogy szerelmes vagy, szereted szívedből. Néha azért, amilyen, néha pont annak ellenére. És tudod, hogy az a valaki is szeret téged, néha azért, aki vagy, néha meg pont annak ellenére.


~Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Minden nap meg kell küzdenünk, de én erre vágyom, mert akarlak téged...mindenestül!


~Ha arra gondolsz, kit szívből szeretsz, de ő azt mondja Neked: 
"Nem kellesz, mehetsz!" 
Ne emészd magad miatta, az ő baja, hisz a nagy szerelmet kihagyta. 
Ha nem tudta becsülni őszinte szerelmedet, 
Ha meg tudta karcolni szerelmes szívedet 
Hagyd, hadd menjen saját útjára,meglásd, 
Vissza fog emlékezni a múltjára. 
Eszébe fog majd jutni, hogy volt egy lány, 
Ki őt szívből szerette, de meglásd te találsz 
EZERSZER KÜLÖNBET HELYETTE.


~Nekem van életem, csak helyet csináltam benne neked.


~Mit teszel, mikor tudod, hogy valami rosszat tesz neked, és mégis képtelen vagy elengedni?


~Egy fiú és egy lány lehetnek barátok, de megtörténhet, hogy egymásba esnek. Lehet csak egy időre, lehet rossz időpontban, lehet túl későn, de lehet, hogy örökre.


~Ha pia száll a fejembe, semmi nem jut az eszembe...


~A zenében egy jó van; ha üt, nem érzel fájdalmat.


~úgyis annak tepersz aki elveszi az eszed, de 10ből 9et az izgat ha sz*rba se veszed...


~Úgy megütlek hogy azt is begipszelik akinek elmeséled!


~Későn fog rádöbbenni, hogy mégis volt egy lány, ki hibái ellenére eszméletlenül tudta szeretni... /vagy nem/...


~Lehet egyszerű vagy egyedi.. minden mástól függ.. Nekem tevagy aki érzelmeim keveri..


~A Földön nincs mennyország, de vannak darabjai.


~Néha nyugtalan lelkem és félek, hogy nem mondhatom el,azt, hogy nélküled semmit sem érek.


~Az ígéreteket nem tartják be. Ezt tőled tanultam.


~Mindenre emlékszem, hidd el minden pillanatra..


~Leszoktatom magam rólad.


~A szívet azért rejtette el Isten, hogy ne lássa senki amikor megszakad..


~Nem az rendített meg engem, hogy hazudtál nekem, hanem, hogy többé nem hiszek neked...


~Tévedéseink felét azért követjük el, mert érzünk, amikor gondolkodnunk kellene, a másik felét pedig azért, mert gondolkodunk, amikor éreznünk kellene..


~Lehet, hogy Te mást találtál akivel most boldogabb vagy, de soha senki másnak nem lehetsz az, aki nekem vagy!


~Menekültem...próbáltam futni álmomban, de nem léphettem...Hát mit tegyek, ha a préda megint én lettem...


~Hányféle üvegfal létezik bennünk? És hánnyal kell megküzdenünk
egy életen át? Hányszor veszíthetünk el valakit? És hányszor önmagunkat?




~Becsaptál, hazudtál, hitegettél, kedves voltál, vicceltél, szerettél, imádtál, gyűlöltél...


~ Fáj, hogy ennyire szeretlek ... mert ha rád nézek, látom, hogy ez téged mennyire nem érdekel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése