2011. július 21., csütörtök

~Nem zavarom a boldogságod, nem könyörgök, hogy szeress, lesz még idő mikor büszke szíved felkeres...


~Múlton rágódni? Nem fogok! 
Változtatni? Nem tudok! 
Mától a múlt, ami nem érdekel ! 
A mában élek, és a jövő felé haladok..
Azokkal az emberekkel, akiket a legjobban szeretek..


~A francba már a viszonzatlan szerelemmel!


~Ti férfiak azt hiszitek, hogy mindent megengedhettek magatoknak, hogy az egész világ körülöttetek forog, és mindenki más csak selejt. Hát nehogy azt hidd. Akármikor összetöröm, kifacsarom a szívetek. Sosem leszek a céltáblátok.


~Talán így jobb lesz, nem tudom, talán nem, leszarom. Ezeken gondolkozni nem szánalom, ezeket így érzem, vállalom. Mert mikor szükség van valakire, olyankor sosincs ott. Mikor elmondanám valakinek nem mondhatom...


~Szeretném ha minden álmom az ölembe hullana..


~Szerelmes beléd. Vagyis érez valamit irántad, amiről azt hiszi, hogy szerelem. A szenvedély, a harag, a vágyakozás és a tökéletes butaság szerencsétlen keverékét.


~Néha bántod azt akit szeretsz, néha szereted aki bánt, 
néha van kit el kell eressz, néha van ki visszaránt.

~Valahol vár egy más világ, ahol majd lesznek új csodák, ahol nem számít, hogy ki vagy, csak amit érzel legyen igaz.

~szerettem aki volt, utálom aki lett...

~Hát egye fene, itt vagyunk, és én szeretem őt

~Ha mindenki elhagyott, és senki sem szeret már, Gyere el hozzám, és én szépen a füledbe súgom: -Nekem sem kellesz már!

~Ordítanék,de felesleges. 
Sírnék, de nevetséges.
Elég ennyi.De nem
 
haragszom.
Más lettél. s már nem bírom..íme a vallomás,
nem tudom, hogy
 szép-e, de remélem érezhető benne,
ennek most vége.

~Nem számít hányszor buktál el. 
Nem számít mennyire ismered már. 
Nem számít hányszor ábrándultál ki belőle. 
Újra és újra...újra és újra... beleszeretsz.

~Kimondom mi bánt,
Nem érdekelnek a hibák,
Leszarom mit gondol a világ,
Csak élem az életem tovább!

~És rájöttem, hogy nincs rosszabb, mint úgy érezni, 
hogy senkit nem érdekel, hogy létezünk, 
hogy senki nem figyel arra, amit mondunk, 
és hogy a világ tökéletesen működik a 
mi zavaró jelenlétünk nélkül is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése