2011. szeptember 15., csütörtök

~Mióta megszülettem, élek. Ez egy nagyon szép hobbi, bár egyre nehezebb.

~Körkörös repülés, Vagy körkörös zuhanás? Kell, hogy érts, kell, hogy láss. Jeleket látsz, ahol nincsenek jelek, Ha zuhanni kezdesz, Én megfogom a kezed. Szakadék fölött mozdulatlan lebegő,
Kitárt szárnyú angyali szerető, Jó lesz, ha figyelsz, jó lesz, ha érted, Én itt vagyok veled, és szeretlek téged...

~Ha gyűlölsz valakit, gondold meg, van-e értelme; ha viszont szeretsz valakit, ne gondolkodj azon, hogy van-e értelme.

~A kilátástalanság vezet erre az útra.Amikor bármerre
fordulsz nem látsz kiutat, sehol semmi remény..

~Összetört szív oson az éjben,
Csalódottan bandukol egy sziklaszélen,
Egy óvatlan pillanatban megcsúszik a lába,
És elnyeli őt a sötétség szája.

~Azoknak, akiket szeretünk, csaknem mindig nagyobb a hatalmuk rajtunk, mint nekünk önmagukon.

~A legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani. Ha ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad, hiszen szavakba öntve összezsugorodnak - amíg a fejedben vannak, határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelenné válnak. Ám azt hiszem, többről van itt szó. A legfontosabb dolgok túl közel lapulnak ahhoz a helyhez, ahol a lelked legféltettebb titkai vannak eltemetve, irányjelzőként vezetnek a kincshez, amit az ellenségeid oly szívesen lopnának el. Ha mégis megpróbálsz beszélni róluk, a hallgatóságtól csak furcsálló tekinteteket kapsz cserébe, egyáltalán nem értenek meg, nem értik, miért olyan fontos ez neked, hogy közben majdnem sírva fakadsz. És szerintem ez a legrosszabb. Amikor a titok nem miattad marad titok, hanem mert nincs, aki megértsen.

~Mérlegeltem, mi volt, s mi lesz és úgy láttam, mindegy mi vár: egyensúlyban tartja üres életem egy üres halál...

~...ha hatalmamban lett volna, hogy ne szülessek meg, bizonyára nem vállaltam volna az életet ilyen nevetséges feltételekkel. De még hatalmamban áll meghalni..

~Sebzett szív csak sebezhet.

~Nehéz elhinni, hogy aki valaha mosolyt csalt az arcomra, most könnyeket csal a szemembe.
Látod én könny nélkül nézek rád,búcsúzz hát, hisz elmúlt egy érzés, kihűlt a vágy...

~ Azért hívják ezt szerelembe esésnek, mert nem kell kényszerítened magad az esésre, csak megtörténik.

~A hazugság nagyon fáradságos dolog, az embernek meg kell erőltetnie a memóriáját, ha nem akar lebukni.

~A Mikulás azért olyan vidám, mert tudja, hol laknak a rossz kislányok.

~fiú.:szia cica.lehet köztünk valami?
 lány.:igen...egy nagy szakadék,amibe belelöklek.:DDD

~Milyen jogon vettek rám követ, és köptök szemembe?
Azt mondjátok: ”ne menj el”, és mégsem álltok ki mellettem...

~Ha létezne időgép mindenki vissza járna
Hogy ne kövesse el a hibát amiért már hiába.

~Ha százfelé tép az élet, legalább százszor mondom majd el:
Az én szívem nem törik, nem eladó és nem is olcsón vett hely,
Visszavár mindig, nem feled! Bár várhat százezer éven át,
Nincs az az idő, nincsen az a tér, ami közénk odafér.

~Ha nem tudsz úszni ne mássz fára, mert elüt a villamos!

~kellek?-szerezz meg.
megszereztél?-tarts meg.
megtartottál?-ne engedj el.
elengedtél?-elbasztad.

~Ígérem nem zavarok többé, s most már végleg elmegyek.Egy lány félre áll az utadból, nem lesz többé játékszered!Köszönöm a könnyes éjszakákat, köszönöm hogy szerethettelek!
Egy világot törtél össze bennem, ne hidd, hogy könnyen elfelejtettelek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése