2011. október 2., vasárnap

~Akarlak. Akarlak egy kicsit. Nem sokat belőled, de nem is keveset. Adok helyette majd magamból sokat. Amit tudok, amim van.~

~ő az aki beszél bennem érthetetlen angyal nyelven..~

~Visz az út rohanok
szívem úgy zakatol..~

~Te nem látsz s én
nem látlak téged
érzem, hogy a végzet, mint fal köztünk áll..~

~Nem nehéz valakit találni, aki azt mondja neked , szeret. Viszont nehéz megtalálni azt, aki tényleg komolyan is gondolja..~


~Ne mondj semmit. Elég, ha rám mosolyogsz. Elég, ha rám nézel. Úgy igazán. És ennyi pont elég. A szívemben maradsz és pont.


~Senki sem tudja az igazi nevem, senki sem érezheti, ha szeretem.

~Isten hozott a féltékenység világában. Belépéskor kapsz egy kis hasogató fejfájást, szinte leküzdhetetlen vágyat, hogy valakit meggyilkolj és egy kisebbrendűségi komplexust.



~Túlságosan mélyen vesztem el Benned ahhoz, hogy most bármit is tudjak tenni ellened...



~Miért van az, hogy egyes embereket lehetetlen elfelejteni? Egy dal, egy hely, egy mozdulat - bármi felidézi benned, és onnantól kezdve nem tudsz parancsolni a gondolataidnak. Hiába szenvedsz tőle, a hiány feleslegesen uralkodik el rajtad, mert soha nem lesz semmi már a régi. Az emberek változnak, te pedig nem tehetsz ellene semmit, csak nézed csendesen, ahogy az, aki valamikor az egész világot jelentette neked, szép lassan kisétál az életedből.

~ - Nincs meg köztetek a vonzalom. Hidd el, hogy csak kihasznál. Te viszont egy erős csaj vagy, sok mindent megéltél már. Ne engedd, hogy becsapjon téged! (...) Keress egy olyan embert, aki őszinte hozzád!...- Nem keresek mást helyette, mert én őt szeretem.(...) Megvan rá az oka, hogy ne akarjon engem, méghozzá nagyon is jó oka. A helyében én sem akarnám magamat. Az is igaz, hogy erős vagyok, tudok küzdeni, például a mai napig harcolok az életemért, de győzni fogok... megszerzem őt, ha nagyon akarom, biztosan megszerzem.





~A szerelem, mint
 egy rossz elem, kimerült, és kiderül, hogy lyukat mar a szívemen.


~A szívem jobban mutat benned, mint bárkiben.


~Egy illatról bevillan egy hangulat,az agyamban újra él a pillanat,másodpercek alatt ugrom az éveket,mikor minden mozgott és lélegzett.

~Nincs időm utálni azokat, akik utálnak, mert sok időmet veszi el az, hogy azokat szeressem, akik szeretnek.


~Mert vadmacska lehetnék és vadászhatnék fiúkra... de maradok a kiscica módnál és dorombolok a karjaidban.


~Felkavar a csend
Idegesít a zaj,
Semmi nem jó így, 
Semmisem vigasztal.
Van annyi kérdés ,mi felkavar..


~Hittem bennünk, 
De te más lettél,
Itt vagy néha,
Most meg elmennél..


~Mindig elfog a világ legjobb érzése, amikor köszönsz nekem vagy rám mosolyogsz, mert lehet, hogy csak egy másodpercre is, de akkor és ott épp rám gondolsz..


~Gyakran elég csak lenni valakivel. Nem kell, hogy megérintsen. Még beszélni sem kell. Csak érezni, hogy nem vagy egyedül.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése