2011. július 16., szombat

~Bánni és elbánni velem is lehet...


~Bár nem ismerlek téged, nem nevettem veled, nem sírtam veled, nem csókoltalak, én mégis szeretlek. Teljes szívemből szeretlek.


~Azt mondtad, a mennyország tükröződik a szemeimben, és nézz rám: glóriát is viselek.


~Varázsütésre a szívembe zártalak.


~Végre sínen voltam...csak jött a vonat.


~Ha meghalok, az angyalok
A dossziém láttán
Fejüket csóválják,
Hogy bizony, ez csúnya látvány.


~.. Mostmár tudom átvertél.. ami nem volt szép tőled.. de megbánod azt elhiheted.. én nem felejtek ..


~vétkezni emberi dolog..de isteni érzés.


~Talán még fel sem fogtam azt, mit kaptam
talán én mást érdemelnék
ahhoz hogy mind az összes jót ,vissza adjam
talán egy élet is kevés
hisz úgy szeretsz, ahogy soha senki más
csak te vagy szívemnek a megváltás.


~Lehetnék veled, de nem lettem
Amit én sem érthetek, de meg tettem...

Lehetnék az is, aki érezte,
Hogy minden szó hamis, mégsem kérdezte...

~Te is lehetnél tudod, aki értem él
De ha az egészet unod, ilyet miért tennél?

~Magamat nem hagyom, mindent én sem érthetek,
Innen elrugaszkodom, köszönöm, viszlát, ég veled!

~Körbe-körbe, egy helyben jársz, azt hiszed, hogy így megtalálsz, én ott vagyok, ahol nem keresel, mindig előtted, pont egy lépéssel..

~Felpörögve, az őrültségre kész
Nincs kiszállás, akkor sem, ha félsz..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése