2011. július 18., hétfő

~kéz a kézben, száj a szájban.Más a kézben,más a szájban.Más a kézben, kéz a másban.Más a másban.Ez a szex*


~Az ördög nem alszik. Legalábbis nem akárkivel...


~Nem sürgetem nem várom
Nem bántom nem sajnálom
Nem sajnáltatom magam magam adom
Neki megadom neki megadom magam.


~És egyre csak, egyre csak szüntelen 
Dörömböl a picinyke motor.
Úgy érzem, mintha bennem
Harcolna Menny és Pokol. 


~Minden olyan, mintha 
Az volna ami, de mégsem.
Hogy tudsz így aludni, mikor
Tudod, hogy nem alszom én sem?


~Csak azért vagy itt, hogy te légy 
az álmatlan párom.
Eleget néztelek, jöhetne már az álom,
Úgy várom.


~Na szóval szeretlek én Élet,
mert te olyan jó vagy hozzám.
Ha néha el is vettél,
késôbb mindent bepótoltál,
Lenn a sliccem
viharon túl, szélcsenden innen.


~Te vagy a herceg, de ez nem az én mesém,valaki másé. 

~Meg kellett próbálnom. És megpróbáltam. (...) De istenemre mondom, nem akarok senki mást, csak téged. Nem is akarok mást akarni, csak téged.

- Ha megismernéd az igazi énemet, nagyot csalódnál.
- Akkor okozz nekem csalódást, (...) másképp tényleg nem tudnék lemondani rólad.

~Ha nem írsz,nem beszélünk!...De később ne gyere nekem magyarázni,mikor csak azon kapod magad,hogy kapcsolatban vagyok,s hirtelen rájöttél,mit vesztettél..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése