2011. május 21., szombat

~Lehetek csinos,vonzó,s szép.
Lehetek egy tökéletes,hibátlan kép.
Lehetek humoros, bájos,kedves.
Lehetek okos, művelt,rendes.
Lehetek a tudásod bölcsője.
Lehetek a gondolatod,szavad örzöje.
Lehetek egy fénylő csillag feletted,
Lehetek egy barát ott, melletted.
Lehetek az, kivel sorsod összefut.
Lehetek az, ki nélküled is mindig ugyan oda jut.
Lehetek a mindened, a végzeted,az életed.
De semmi leszek, ha ezt észre nem veszed..

~Mindennap ugyanaz, csak mások a veszélyek,
Mindenki ugyanaz mégis mások az esélyek..



~Találkozni veled-ez volt a sorsom, a barátoddá válni- ez a döntésem volt, de szerelembe esni veled-ez az irányításom nélkül zajlott.


~Kell még, csak ezt érzem; nem félek, ez másról szól; kell még, csak másképpen; mint régen, egész más mint volt.

~Nem vagyok ellened, nem vagyok veled.
Nem hagyom, hogy utálj, és nem hagyom, hogy szeress.
Nem kell a segítség, és nem kell a bizalom,
Én sem adok neked, így nem kell visszakapnom.
Nézz át rajtam csak, akár egy üvegen,
Ha te jössz hozzám, majd átadom a szerepem.
Nem kell a fájdalom, nem kell a szánalom.
Nem kell, hogy rám nézz és ne érezd a bánatom,
Van aki hallgat és felnéz rám nemesen,
Van aki mellém ül, hogy őszintén szeressen.



~Most mondjam hogy kapd be?
Most mondjam hogy cseszd meg?
Nem hogy visszaszólnék én még észre sem veszlek.



~néha belül kicsit megremegek,mikor kimondod nevemet..


~Törj az égig, tarts ki végig, nevess ha fáj, üss ha muszály.


~Igézz meg mást,dobd el mit nekem szántál,hadd mondjam magyarul ; kurvára elszálltál.


~Nem fogok tovább egy helyben ácsorogni. Tovább fogok lépni, veled, de ha kell nélküled. Még mindig nem fogtad fel, hogy el fogsz veszíteni?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése