2011. május 30., hétfő

~Legközelebb majd mégközelebb, igen, és akkor majd, talán...


~Nem volt nagy szerepem, de hogy volt, azt nem feledem.


~Félig sem szerelem, amit játszottál te velem.


~mit jelent a szó, hogy vége és mit hogy kezdet? ..valaki nyert, valaki vesztett.


~soha ne mond, hogy szeretsz, ha nem igazán érdekel.
soha ne beszélj érzésekről, ha igazából nincsenek is ott.
soha ne fogd meg a kezem, ha össze fogod törni a szívem
soha ne mond, hogy meg fogsz tenni valamit, ha nem is tervezed, hogy belekezdj.
soha ne nézz a szemembe, ha minden amit teszel hazugság.
soha ne mondd, hogy 'szia', ha valójában 'viszlát'-ot mondanál!

~Te a -NE AVATKOZZ AZ ÉLETEMBE- kifejezésnek melyik betűjét nem érted?

~ köddé vált a szívemben minden amit eddig hittem ....


~nevetni fogok, szeretni, és élni.

~Nincs rosszabb érzés, mint mikor búcsúzni kell. Megköszönni, lezárni, elválni
majd elbúcsúzni. Nem lehet mit mondani. Nézel okosan, és csak azt 
várod, hogy mondjon valaki valamit. Valami szépet. Valami jót. De erre 
nincsenek szavak..

~Az érzések, amik a szívemben voltak, már eltűntek, és hosszú idő után először, igazán nem érdekel az egész.



~Felemelsz,
aztán a földhöz vágsz,
sohasem vagyok biztos az érzéseimben,mikor velem vagy.
Őszintén megnyíltam előtted,
de nem tudom miért,
hisz te sohasem mondod ki igazán,ami a fejedben jár.



~Már nincs kulcsod a szívemhez…lecseréltem a lakatot.


~...játéknak indult, de úgy alakult, hogy túl komolyra fordult...


~Volt, aki tetszett, volt, aki nem. Volt aki helyes volt, volt, aki nem. 
De neked mondtam volna először, hogy Veled leélném az egész életem.


~Hiányzik nekem, hogy én is hiányozzak egyvalakinek.


No puede irmele de la memoria porque lo quiero.
~ Nem tudom elfelejteni... mert szeretem.


~Többnek láttam, többet vártam...


~Embertől nem fogadok el tanácsot, az életemet egyedül is eltudom cseszni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése