2011. május 23., hétfő

~Hogy egy, vagy tíz, vagy száz.
Ütés után is felállsz!

Ne szólj semmit, így maradj!
Ez egy tökéletes pillanat!




~Veled túl sok, nélküled túl kevés, együtt végzetes*


~..állítsunk egymásra székeket,fessük át szürkére a kék eget..


~mert a király korrupt, a hercegnő a kúrva.


~Semmit nem kértem, valamit mégis vártam. Azt hittem tudod mi is az én vágyam. Vágytam rád. Mondani nem mertem. Így elveszítettem, kit igazán szerettem*


~Ölelj át csendben szépen kérlek, ölelj át ordítva, vagy ahogy érzed..


~voltak tündérmesék, és benne hercegek, de ma már csak rémálmok, s elmebetegek..


~Csak egy kis boldogságra vágyom, valahol mindig elhibázom..


~ez az én világom,az én keresztem.szarok rá ha ez lesz a vesztem..


~mert imádom a szemed,
és kívánom a szád,
kicsinál kajak minden porcikád..


~örökkön örökké?!hogy baszódnál ketté..


~változnak az idők,vele változok én is
mással voltál tegnap,DE RÁBASZTÁL MERT ÉN IS!

~Vajon számít e rám valaki, vajon lesz e kinek hiányzok?
Vajon szeretnek majd akkor is, ha néha én is hibázok?..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése