2011. május 25., szerda


~..nekem ő mindig,neki én soha.

~megismersz, megszeretsz, megszoksz, majd elfeledsz..

~mert kell és akarom, mert szeretem, és soha nem adom!

~Láttam,hallottam,éreztem és felfogtam,
Ott álltunk s kettőnk közül csak te álltál nyugodtan,
Annyit éreztem, hogy a szívem a torkomban dobban,
Ekkor már tudtam, csak a játékod voltam.

~a csillagos égbolt már nem figyel.egyedül ülök alatta hisz nincs kivel..

~Hol volt, hol nem volt, nincs tovább.
Könnyen jött és ment, nem talált.*


~Hiába tagadom még mindig vágyom rád,Hiányzol még talán jobban mint gondolnád..


~Körülöttem is szívnak, de a fű ellen szavazok , mert a magyar iszik, és én magyar vagyok!


~...A valóság szerintem olyan, mint a képzelet, egy határtalan utazás, de nem mindig élvezed


~..Nem vagyok más, mint egy, mocskos szájú, bukott királylány.


~Ezt most neked... ezt most érted... ezt most rólad... bár nem kérted, de itt van, tessék, belőlem egy darabka...ez az, ami mindig veled maradna.


~egyszer teszem amit akarok,egyszer teszem amit kell.egyszer leszarom mer' ez szabadít fel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése