2012. július 31., kedd

~Úgy leosztanálak néha, de a békesség kedvéért maradok egy halk 'b*zdmeg'-nél..


~remélem 2012-be divatba jön a hűség és az őszinteség !


~-Látsz?
-Igen látlak..
-Akkor nézd végig ahogy kisétálok az életedből.



~a kurva se uborkapakolástól szépül..


~a szívemet küldöm, azt leszophattok.!


~szarok rá ki szeret.


~életnek becézett olcsó kis illúzió..


~tömeggyilkos szaladgál szabadon az utcán,
három szatír gyakorol az utcasarki kurván..


~ha nem megy, akkor hagyom.


~Rögtön tudtam már az elején, hogy nem lesz könnyű az, hogy Te meg Én ...


~Te is csak jöttél majd mentél..


~Elgondolkoztat minden nap a kérdés : Vajon részedről is őszinte az érzés ?!


~Minden pasi seggfej, tisztelet van,kivétel nincs..!


~Hiányzol ! - Mondanám , ha látnám , hogy én is neked..


~inkább leszarok mindent, nincs bennem harag.


~csak nevetek mindenen..és mindenre köpök..


~csak eszközként tekintesz rám, mert mindig hagyom..


~tudtam jól, hogy más a cél..már az első kérdésnél..


~hisz úgyis más kiben megláttad magad..


~olyan egyszerűen szép..csak tudnám hol tartunk..


~csak el ne rontsam megint..


~Azt mondták ne feleseljek - Azóta csak decivel iszom


~Nem az számít mi történik veled, hanem az, hogy hogyan éled meg!


~..és végül rájössz, hogy mindennek vége. Ennyi volt. Már nincs visszaút. Érzed. És megpróbálsz visszaemlékezni, mikor kezdődött az egész. És rájössz, hogy hamarabb kezdődött, mint hitted. Sokkal hamarabb. És ez a pillanat amikor megérted, hogy a dolgok csak egyszer történnek meg és akármennyire akarod sosem fogsz újra úgy érzeni. Soha többet nem fogod azt érezni, hogy a felhők fölött 3 méterrel vagy.


~Emlékszel, még mikor alig ismertük egymást és találkozni akartál, annak ellenére, hogy hosszú és rossz napunk volt? Akkor és ott tudtam, hogy szeretni foglak. Én ott már tudtam, hogy szerelmes leszek beléd, amint felvidítottál a jelenléteddel.


~Ha nem fognám fel tréfásan az életet, most sírnék.


~Van egy lány, tele hatalmas álmokkal. Kételyekkel, félelmekkel, aggodalommal,
bizonytalansággal, érzelmekkel, hangulatokkal, hamis mosolyokkal, igaz mosolyokkal, könnyekkel, határozott véleményekkel, furcsa szavakkal, iróniával, gondokkal, szeretettel, küzdelemmel, kitartással. Élettel...


~Tudod, nem volt olyan pillanat, Amikor kevésbé kellettél volna, kevésbé akartalak volna, vagy kevésbé szerettelek volna. Csupán olyan volt, hogy kevésbé mutattam ki.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése