2011. december 20., kedd

~ments meg a semmitől, amivé váltam..~


~helyet adtam, hogy lélegezni tudj..
távolságot tartottam hogy szabad lehess..
és reméletem hogy megtalálod a hiányzó darabot..hogy visszaadd nekem.~


~elfutottál a szívemmel..
elfutottál a reményemmel..
elfutottál a szerelmemmel..~


~hideg van kint..de ami köztünk van az még rosszabb..~


~miattad a legnehezebb megpróbálnom, hogy elfelejtsek mindent..~


~téged szeretni öngyilkosság
nem tudom hogy mennem kéne vagy maradnom.~



~téged nem könnyű szeretni..
miért annyira bonyolult minden?
miért teszed nehezebbé hogy szeresselek téged?!~


~miért van az, amikor meg akarlak érinteni az ujaimmal,
csak még jobban érzem a távolságot köztünk?~


~amikor azt éreztem hogy feladom,
megfordultál, és utoljára megérintettél,
mindent jobbá tett..
és ezután könnyes lett a szemem..
annyira összezavarodtam, mikor megkérdeztem szeretsz-e engem..?~


~Rá írom egy téglára, hogy hiányzol, aztán arcon baszlak vele, hogy érezd mennyire fáj..~


~talán ostoba voltam hogy kiadtam az utad,
talán rosszul tettem hogy felvettem a harcot..
tudom hogy voltak ügyeim..
de te is elég elcseszett vagy..
mindegy..rájöttem, semmi vagyok nélküled.~




~Az élet minden napján emelkedik azoknak a száma, akik kinyalhatják a seggemet!
mától kezdve Te is ezek közé tartozol!

~Akarsz engem? Már sokan akartak. Voltak akik háromszor is megkaptak, de még senki nem panaszkodott. A szívinfarktusod. 


~‎ légy rossz, mert a jókkal mindig kibasznak.. ! 


~mindig ugyanúgy kezdődik.. Azt hiszed, hogy ő más mint a többi..


~családi állapotom: szingliként is van elèg bajom, nem kell fokozni.


~minden pasi köcsög, tisztelet van de kivétel nincs..


~A szerelem kábítószer, de legalább legális..


~‎Igen, megnevetettsz, és édes dolgokat súgsz a fülembe. de még is hány másik lánnyal csinálod 
ugyanezt?!


~Van szőke herceg fehér lovon..de HAHÓ..én a barnákra bukom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése