2011. március 6., vasárnap

‎*..Ne hallgass arra, hogy mások szerint milyennek kéne lenned. Mindig a belső hangra figyelj, arra, hogy te milyen szeretnél lenni... *

 *.. Félreállsz vagy szembeszállsz? Megragadod vagy elszalasztod? Kibírod vagy abbahagyod... *

*..Legyél boldog még akkor is ha sírni kell,vigyorogj egyedül hogyha nincs kivel.Legyél boldog még akkor is ha nagyon fáj,legyél boldog akkor is ha meghaltál...*

 *..
 Itt nincs szabály, szívem, mint egy pohár apró darabokra tört. 

Vigyázz, a szilánkok szúrnak, ettől vagyok én isilyen meggyötört.
Megpróbáltam összerakni, de mindig megvágtam a tenyerem,
A legerősebb szív díjat ma már teljesen biztos, hogy nem én nyerem...*

*.. Két úton nem lehet egyszerre járni. Mert ahhoz az egyiket a másikért el kell árulni...*

*...Az élet hosszú, egy perc röpke, mégis egy röpke percben egy élet törhet össze...*

*.. Összedőlhet fenn a magas ég,
Leomolhat minden ami ép.
Egy a fontos, hogy Te szeress,
Minden más semmiség.
Örök életet élsz énvelem,
Vár reánk a kéklő végtelen.
Mert a sors egymásnak szánja,
Kiket összeköt a szerelem..*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése